Tuğba İldiz Kimdir? Fotoğrafları

http://facebook.com/tugbaildiz resmi facebook sayfasıdır.  https://twitter.com/tugbaildiz resmi twitter sayfasıdır.
Foursquare profilide var, orda da ekleyip suan nerde ne yapıyor adım adım takip edebilirsiniz :D

1988 doğumlu Efes kızları'nın en eski üyelerinden Ataşehirde yaşıyor. Ajda Pekkan ve Muraz Boz'un dans ekibinde. Aynı zamanda öğrenci ve spor eğitmenliği yapmakta.


Yıllar önce babası Ali İldizle show tvde bir dans programına katılmıştı. 

Küçüklüğünde okadar çirkin olmasına rağmen bu kadar güzel olmasına gerçekten şaşırıyorum. Küçük fotoğraflarına denk gelirseniz ne demek istedigimi anlarsnız :D


gögüsleri silikon.


ADI SOYADI :TUĞBA İLDİZ

DOĞUM TARİHİ VE YERİ : 18-12.1988 ÜSKÜDAR

BURCU :YAY

EĞİTİM : ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT 4. SINIF -- İSTANBUL ÜNİ. SPOR YÖNETİCİLİĞİ 2. SINIF

NİCK NAME :KOKOŞ

UĞURU :AİLEM

.. OLMADAN ASLA DIŞARI ÇIKMAM :TELEFON

HOBİLER :SİNEMA , ALIŞVERİŞ YAPMAK

FOBİLER :YOK

HAYALİ :OKULUMDA ÖĞRETİM GÖREVLİSİ OLMAK, C.BROWN, USHER, BEYONCE İLE DANS ETMEK

EN ÇOK KULLANDIĞIN AKSESUAR :TAŞLI TELEFON KAPLARI

KAÇ SEZONDUR KADRODA :BU SEZON TAKIMA DAHİL OLDUM VE ÇOK MUTLUYUM

EN SEVDİĞİ RENK :PEMBE

EN SEVDİĞİ YEMEK :HER YEMEĞİ SEVERİM AYIRT ETMEM


EN SEVDİĞİ SPOR DALI :JİMNASTİK, BASKETBOL, FUTBOL



Tuğba İldiz Fotoğrafları;













Load disqus comments

0 Yorumlarınız